Srodni proizvodi
Sve vaše omiljene pod tim
Pitanje: Mogu li ja promijeniti podatke o svojoj narudžbi?Na primjer, adresa dobili ili kupili proizvod?
Odgovor: Informacije o narudžbi ne može biti izmijenjen nakon što objekata.Molimo otkazati rezervaciju i stavite novi, ako informacije o narudžbi nije u redu.U suprotnom, vaša pošiljka će biti poslana u skladu sa podacima o izvornom redoslijedu.
Pitanje: Zašto je moja narudžba se ne šalje iz Kine?
Odgovor: Ako nakon 10 dana ne će više informacija o praćenju.Vjerojatno je to povezano s problemom interne dostave.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moj upućivanje još uvijek "dostavlja"?
Odgovor: Međunarodni prijenos se može uzeti puno vremena, a mi cijenimo vaše strpljenje.Molimo vas, budite sigurni, ako nećete vidjeti nikakve vijesti o vašoj upućivanju.Mi koristimo metode isporuke www.glamourlashes.com.hr, koji mogu trajati od 15 do 60 dana.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto ja dobiti drugi proizvod?
Odgovor: Molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku izravno za dodatnu podršku.
Pitanje: Zašto ja dobiti samo 1 proizvod, dok je nekoliko kupljeni su u prvom redu?
Odgovor: Jedan nalog može biti poslan na nekoliko посылками, od kojih svaka ima jedinstveni broj za praćenje.Molimo vas, отследите ih u skladu s posebnim sobama za praćenje.Molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku izravno za dodatnu podršku.
Pitanje: ja Sam kliknuo "Potvrditi primitak robe do primitka parcele.Što mi je činiti?
Odgovor: Ne brinite, ako ste kliknuli na njega slučajno.U svakom slučaju, vaša pošiljka će biti poslana u najkraćem mogućem roku.Samo slijedite broj za praćenje i ažuriranje.5-star savjet je vrlo cijenjen, kada primite svoje parcele.
Pitanje: Što trebam učiniti ako moj nalog je zatvoren?
Odgovor: Molimo objavite novu narudžbu sa zaštićenog računa i način plaćanja.
Pitanje: Što učiniti ako se proizvod ne može koristiti?
Odgovor: Molimo vas, pobrinite se da je proizvod se koristi pravilno i u skladu s korisnički priručnik.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku izravno.
Pitanje: ja Sam još uvijek nije dobio svoju parcelu, ali na stranici s podacima o narudžbi drugačije "isporučena".Što mi je činiti?
Odgovor: Molim vas, prvo kontaktirajte vašeg lokalnog mail za informacije o upućivanju.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moj upućivanje vraćen?
Odgovor: To je zbog činjenice da je adresa za dobivanje ili broj telefona neispravni ili logističkih kompanija ne može poslati proizvod na vašu adresu.Molimo, obratite se izravno na našoj službi za korisnike, ako se problem ne riješi.
Oznake: samsung galaxy s6 dugo baterija, poziv bežične bluetooth telefona, slušalice motorola bluetooth, bluetooth slušalice veliki anime, bežični štitnik za sunce bluetooth, duga haljina, dug let, besmislene bluetooth slušalice, telefoni bluetooth dugi vijek trajanja, bežični bluetooth miš vw, bežične slušalice i10 tws bluetooth slušalice bežične slušalice
Sve vaše omiljene pod tim